Preglej vse objave

Javno naročilo za čiščenje prostorov občinske uprave Mestne občine Koper ter dobava sanitarnega materiala

Interesno področje:
Datum objave:
  1. NAROČNIK

Naročnik Mestna občina Koper, skladu z določili Zakona o javnem naročanju (Uradni list RS, št. 128/2006, 16/2008, 34/2008, 19/2010, 18/2011 in 43/2012 –Odl.US: v nadaljevanju ZJN-2) in po postopku zbiranja ponudb po predhodni objavi v skladu z 30. členom ZJN –2, vabi vse zainteresirane ponudnike, da predložijo ponudbo, skladno z zahtevami iz razpisne dokumentacije.

2.     PREDMET JAVNEGA NAROČILA

Predmet: ČIŠČENJE PROSTOROV OBČINSKE UPRAVE MESTNE OBČINE KOPER ter DOBAVA SANITARNEGA MATERIALA v naslednjih sklopih:

SKLOP 1: Čiščenje prostorov občinske uprave Mestne občine Koper

SKLOP 2: Dobava sanitarnega materiala za potrebe Mestne občine Koper

3.    
NAČIN ODDAJE JAVNEGA NAROČILA

Za oddajo predmetnega javnega naročila se v skladu s 30. členom ZJN-2 izvede postopek zbiranja ponudb po predhodni objavi. Naročnik bo na podlagi v nadaljevanju navedenih pogojev in meril izbral ponudnika in z njim sklenil pogodbo za vsak sklop posebej.

Pogodbo bo naročnik z izbranim ponudnikom sklenil za dobo 12 (dvanajstih) mesecev od podpisa.

Ponudbene cene iz predračuna za posamezen sklop so fiksne za čas trajanja pogodbe.

Na podlagi  29. člena ZJN-2  si naročnik pridružuje pravico možnosti oddaje dodatnih nabav in storitev in na način kot ga določa ta člen.

4.     ROK IN NAČIN PREDLOŽITVE PONUDBE TER ČAS IN KRAJ ODPIRANJA PONUDB

4.1  Rok za oddajo ponudbe

Rok za oddajo ponudbe je do 23.11.2012 do 11. ure v primeru:

ODDAJE PONUDBE PO POŠTI na naslov: Mestna občina Koper, Verdijeva 10, 6000 Koper

ODDAJE PONUDBE OSEBNO v glavni pisarni Mestne občine Koper, Verdijeva 10, 6000 Koper.

4.2.  Javno odpiranje ponudb

Javno odpiranje ponudb bo 23.11.2012 ob 13. uri,  v spodnji sejni sobi Mestne občine Koper,  Verdijeva 10, 6000 Koper