Mestna občina Koper na podlagi določil Zakona o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti (Uradni list RS, št. 11/18 in sl.- v nadaljnjem besedilu: ZSPDSLS-1), Uredbe o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti (Uradni list RS, št. 31/18 – v nadaljevanju Uredba) in Odloka o posebni rabi javnih površin v Mestni občini Koper (Uradni list RS, št. 10/25), objavlja naslednjo
JAVNO DRAŽBO
za oddajo javne površine
Mestne občine Koper v posebno rabo za postavitev športne opreme
1. IME IN SEDEŽ ORGANIZATORJA JAVNE DRAŽBE
Mestna občina Koper, Verdijeva ulica 10, 6000 Koper, matična številka 5874424000, ID številka za DDV: SI 40016803.
Za izvedbo predmetne javne dražbe je s sklepom župana Mestne občine Koper imenovana komisija.
2. PREDMET ODDAJE V UPORABO IN OBDOBJE, ZA KATEREGA SE ODDAJA V UPORABO
Predmet oddaje je posebna uporaba javne površine na delu parcele 1504/3 k.o. Koper na območju športnega parka Bonifika, in sicer:
Javna površina na območju športnega parka Bonifika v skupni velikosti 150 m2, za postavitev premične športne opreme (balvanov) za obdobje od 28.05.2025 do 27.05.2026 z možnostjo podaljšanja za obdobje od 28.05.2026 do 27.05.2027.
V nadaljevanju javne dražbe se za opredeljeno javno površino uporablja izraz javna površina. Mikrolokacija javne površine, ki je predmet oddaje v posebno uporabo, je razvidna v prilogi številka II javnega razpisa.
Za posebno uporabo javne površine je potrebno plačati letno uporabnino s pripadajočo občinsko takso za uporabo javne površine in varščino, kot jo opredeljuje točka 2.1. javnega razpisa.
2.1. IZKLICNA VIŠINA LETNE UPORABNINE ZNAŠA:
Izklicna višina letne uporabnine javne površine znaša 10.800,00 €.
Navedena izklicna cena ne vključuje 22 % davka na dodano vrednost, ki ga plača najemnik.
Izbrani prijavitelj bo letno uporabnino poravnal v dveh obrokih, pri čemer prvi poteče 15 dni po podpisu pogodbe, drugi obrok pa januarja 2026. Oba obroka bo izbrani prijavitelj poravnal na podlagi izstavljenega računa.
2.2. NAJNIŽJI ZNESEK VIŠANJA
Najnižji znesek višanja uporabnine za predmet javne dražbe znaša 500,00 EUR.
MOK zagotavlja izbranemu prijavitelju:
- del javne površine na lokaciji do največ 150 m²
Dodatna oprema za postavitev in uporabo športne opreme je v domeni posameznega prijavitelja in ne MOK. Za postavitev dodatne opreme na javni površini mora ponudnik predhodno pridobiti dovoljenje pristojnega urada MOK.
Dovoljena je postavitev dodatne opreme, kot so premične konstrukcije in pomožna oprema za postavitev športne opreme – balvanov, po prehodni odobritvi odgovorne osebe MOK po pogodbi.
MOK lahko naroči izbranemu prijavitelju odstranitev vseh postavljenih konstrukcij in opreme na dodeljeni javni površini, ki ni opredeljena v 2. točki razpisa. Prijavitelj se zavezuje, da bo javno površino, ki je predmet razpisa, uporabljal v skladu z 2. točko razpisa.
2.3. Pričetek uporabe javne površine
Izbrani prijavitelj lahko začne z uporabo javne površine po sklenitvi pogodbe plačilu prvega obroka uporabnine za tekoče leto ter zapisniškim prevzemom javne površine.
Vsak izbrani prijavitelj si mora pred začetkom uporabe prodajnih mest zagotoviti vsa potrebna dovoljenja za zakonito obratovanje.
2.4. Obdobje uporabe javne površine
Javna površina se oddaja v uporabo od predvidoma od 28.05.2025 do 27.05.2026 z možnostjo podaljšanja za obdobje od 28.05.2026 do 27.05.2027.
Če prijavitelj krši pogodbo o uporabi se prijavitelju pogodba prekine. Prijavitelj mora nemudoma izprazniti dodeljeno javno površino. V tem primeru prijavitelj ni upravičen do vračila varščine, niti uporabnine.
3. POGOJI ZA UDELEŽBO V POSTOPKU JAVNEGA RAZPISA
3.1. Pogoj za prijavo na javni razpis
Na javnem razpisu ne morejo sodelovati povezane osebe v smislu 50. člena Zakona o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti (Uradni list RS št. 11/18 in spremembe) ter 35. člena Zakona o integriteti in preprečevanju korupcije (Uradni list RS, št. 69/11 – uradno prečiščeno besedilo, 158/20, 3/22 – ZDeb in 16/23 – ZZPri).
Prijavitelj mora imeti na dan prijave na javni razpis poravnane vse terjatve do MOK.
3.2 Omejitve
Komisija ne bo upoštevala ponudbe, ki jo bo na Javni razpis oddal ponudnik (pravna oseba ali samostojni podjetnik), ki ima na dan roka za oddajo ponudbe do MOK neporavnane finančne obveznosti. Ta omejitev velja tudi za ponudnike (pravne osebe in samostojne podjetnike) in njihove zakonite zastopnike, ki so v kakršnikoli statusni ali lastniški povezavi s fizično ali pravno osebo in/ali zakonitim zastopnikom pravne osebe, ki ima do MOK neporavnane finančne obveznosti.
3.3 Varščina
- Zainteresirani prijavitelji morajo do izteka roka za oddajo prijav vplačati varščino, ki znaša 10% izklicne višine uporabnine, kar znese (varščina je prosta davka) 1080,00 EUR.
Varščina se plača na podračun Mestne občine Koper številka SI56 01250-0100005794, z navedbo »Plačilo varščine za posebno rabo javne površine v Kopru in navedbo imena in priimka oziroma naziva ponudnika«, z obvezno navedbo modela 00 in sklicne številke 2010301.
- Izbranim prijaviteljem se vplačana varščina šteje kot garancija za dobro izvedbo prijavljenih storitev in kot garancija za resnost ponudbe. Varščina se jim vrne na TRR najkasneje 30. dan po poteku veljavnosti pogodbe.
- Če izbrani prijavitelj ne bi sklenil pogodbe v roku, ki mu ga določi odgovorna oseba MOK, le-ta ni upravičen do vračila vplačane varščine. MOK si zadrži vplačano varščino.
- Prijaviteljem, ki niso uspeli v postopku javnega razpisa, se varščina vrne brez obresti v roku 30 dni po podpisu pogodbe z zadnjim izbranim prijaviteljem.
- Pogoji, ki morajo biti izpolnjeni ob poteku pogodbe, da se izbranemu prijavitelju prodajnega mesta vrne neobrestovana in nerevalorizirana varščina, so:
- podpis zapisnika o prevzemu javne površine s strani MOK,
- javna površina mora biti vrnjena v istem ali boljšem stanju, kot je bila prevzeta,
- poravnane uporabnine, obračunane na podlagi izstavljenega računa s strani MOK (v nasprotnem primeru se vplačana varščina poračuna z odprtimi postavkami).
4. NAČIN IN ROK PLAČILA UPORABNINE
4.1 Uporabnina se plača v dveh enakih obrokih in sicer :
- se prvi obrok uporabnine plača v roku 15-ih dni na podlagi izstavljenega računa;
- drugi obrok pa januarja meseca v roku 15-ih dni na podlagi izstavljenega računa;
Pogodba, s katero bo dogovorjena posebna raba, bo sklenjena najkasneje v roku 5 (pet) delovnih dni od izvedbe javne dražbe.
5. DOKUMENTACIJA POTREBNA ZA VELJAVNOST PRIJAVE
- izpolnjen prijavni obrazec,
- izpisek iz poslovnega registra (AJPES), obrtno dovoljenje oz. priglasitveni list (slednje si lahko MOK pridobi sama),
- slikovno gradivo ponudbe prijavitelja,
- slikovno gradivo montažne konstrukcije
- potrdilo oziroma dokazilo o plačani varščini.
6. KRAJ IN ČAS JAVNE DRAŽBE
Med objavo razpisa o javni dražbi in izvedbo javne dražbe ne sme preteči manj kot 20 dni in ne več kot 60 dni, kot to določa 3. odstavek 50. člena ZSPDSLS-1.
Javna dražba za oddajo javne površine pod točko 2. se bo vršila dne 27.5.2025 ob 13.00 uri na Mestni občini Koper, Verdijeva ulica 10, 6000 Koper, v prostorih sejne sobe v pritličju Mestne občine Koper.
7. POGOJI ODDAJE JAVNE POVRŠINE V POSEBNO RABO
V skladu s 6. in 7. odstavkom 50. člena ZSPDSLS-1 na javni dražbi kot prijavitelji (dražitelji) ne morejo sodelovati člani komisije ter z njimi povezane osebe. Najugodnejši prijavitelj (dražitelj) bo moral pred sklenitvijo pogodbe podati pisno izjavo, da ni povezana oseba v skladu s 7. odstavkom 50. člena ZSPDSLS-1.
Pravico do posebne rabe javne površine bo pridobil prijavitelj (dražitelj), ki bo ponudil najvišjo ceno.
Najugodnejši prijavitelj (dražitelj) bo poleg ponujene uporabnine dolžan plačati še davek na dodano vrednost.
Uporabnik mora na lastne stroške sam pridobiti vsa dovoljenja, ki so po veljavni zakonodaji potrebna za opravljanje dejavnosti.
Uporabnik mora javno površino in vplivno okolico okoli športne opreme redno vzdrževati, skrbeti za stalno urejenost in njeno redno čiščenje. V primeru nastale škode na javni površini v času veljavnosti pogodbe, mora uporabnik javno površino vzpostaviti v prvotno stanje. V nasprotnem primeru ga vzpostavi pooblaščeni izvajalec, ki ga določi Mestna občina Koper, in sicer na stroške uporabnika. Po zaključku posebne rabe javne površine izbrani prijavitelj iz javne površine odstrani športno opremo in pomožno konstrukcijo v roku 10 dni po prenehanju veljavnosti pogodbe. V kolikor izbrani prijavitelj v roku ne izprazni javne površine to naredi Mestna občina Koper na njegove stroške.
8. POGOJI ZA UDELEŽBO NA JAVNI DRAŽBI
Na javni dražbi lahko sodeluje domača ali tuja pravna oseba ali samostojni podjetnik, ki se bo pravočasno in pravilno prijavila na prijavnem obrazcu, ki je sestavni del tega razpisa (Priloga I), s tem da:
– predloži dokazilo o izpolnjevanju pogojev za opravljanje dejavnosti iz razpisa, kar pomeni, da mora biti prijavitelj (dražitelj) najmanj tri (3) mesece pred objavo javne dražbe registriran za opravljanje dejavnosti, povezane s športno panogo plezanja
– predloži izpisek iz poslovnega registra oziroma AJPES-a,
– slikovno gradivo ponudbe prijavitelja,
– slikovno gradivo montažne konstrukcije,
– plača varščino in predloži dokazilo o njenem plačilu in
- ima na dan prijave na razpis poravnane vse terjatve do Mestne občine Koper;
Organizator javne dražbe bo potrdil vse pravilne in pravočasne prijave.
Javna dražba se bo opravila v slovenskem jeziku.
9. ROK PRIJAVE NA JAVNO DRAŽBO
Prijavitelji morajo prijavo, z vso zahtevano dokumentacijo, vložiti osebno na vložišču Mestne občine Koper ali poslati po pošti na naslov: Mestna občina Koper, Verdijeva 10, 6000 Koper. Upoštevane bodo vse prijave, ki bodo prispele na sedež Mestne občine Koper do 27.05. 2025 do 9.00 ure, ne glede na čas oddaje po pošti. Prijava, ki bo prispela oz. bo oddana po navedenem datumu in uri, ne bo obravnavana.
Prijave, ki ne bodo prejete pravočasno, bodo zavržene. Za prepozno se šteje prijava, ki ni bila prejeta pravočasno.
Za nepopolno se šteje prijava, ki ne vsebuje vseh obveznih sestavin, ki jih zahteva javni razpis.
Prijava mora biti oddana v zaprti ovojnici z oznako »3502-193/2025 Ne odpiraj – prijava za posebno rabo javne površine v Kopru za postavitev športne opreme«.
Na hrbtni strani ovojnice mora biti naveden naziv in naslov prijavitelja.
10. DODATNE INFORMACIJE
Dodatne podrobnejše informacije v zvezi z razpisom javne dražbe in podatke o predmetnih javnih površinah dobijo interesenti na Mestni občini Koper, Urad za gospodarske javne službe, okolje in promet, pri Emini Korenika, na e-naslov: tajnistvo.UGJSOP@koper.si ali na telefonski št. 05 66 46 330, v času uradnih ur (ponedeljek in petek: 8.00 – 1200, sreda: 8.00 – 12.00 in 14.00 – 17.00).
11. DRUGI POGOJI IN PRAVILA JAVNE DRAŽBE
- Na javni dražbi uspe prijavitelj (dražitelj), ki ponudi najvišjo ceno.
- Javna dražba je končana, ko voditelj dražbe trikrat neuspešno ponovi isto najvišjo ponudbo.
- Ugovore proti dražbenemu postopku je mogoče podati, dokler ni končan zapisnik o poteku dražbe.
- Javno dražbo bo izvedla Komisija za oddajo javnih površin v posebno rabo, ki jo v skladu z 49. členom ZSPDSLS-1 imenuje predstojnik upravljavca (župan).
- Organizator in upravljavec javne dražbe lahko začeti postopek pridobitve pravice posebne rabe javne površine delno ali v celoti ustavi, kadarkoli do sklenitve pravnega posla brez obrazložitve in brez odškodninske odgovornosti, dolžan pa je vrniti vplačano varščino brez obresti.
Besedilo javne dražbe in prijavni obrazci so objavljeni na spletni strani Mestne občine Koper www.koper.si in v glavni pisarni MOK v času uradnih ur.