Javno naročilo za čiščenje občinske uprave Mestne občine Koper
1. NAROČNIK
Naročnik v skladu z določili Zakona o javnem naročanju (Uradni list RS, št. 12/13, UPB5, 19/14 v nadaljevanju ZJN-2) in na podlagi obvestila o naročilu male vrednosti v skladu s 30. a členom ZJN-2, Mestna občina Koper vabi vse zainteresirane ponudnike, da predložijo ponudbe za »ČIŠČENJE PROSTOROV OBČINSKE UPRAVE MESTNE OBČINE KOPER ter DOBAVA SANITARNEGA MATERIALA« skladno z zahtevami iz razpisne dokumentacije.
2. PREDMET JAVNEGA NAROČILA
Predmet: ČIŠČENJE PROSTOROV OBČINSKE UPRAVE MESTNE OBČINE KOPER
3. NAČIN ODDAJE JAVNEGA NAROČILA
Za oddajo predmetnega javnega naročila se v skladu s 30. a členom ZJN-2 izvede postopek oddaje javnega naročila male vrednosti. Naročnik bo na podlagi v nadaljevanju navedenih pogojev in meril izbral ponudnika in z njim sklenil pogodbo.
Pogodbo bo naročnik z izbranim ponudnikom sklenil za dobo 12 (dvanajstih) mesecev od podpisa.
Ponudbene cene iz predračuna za posamezen sklop so fiksne za čas trajanja pogodbe.
Na podlagi 29. člena ZJN-2 si naročnik pridružuje pravico možnosti oddaje dodatnih nabav in storitev na način kot ga določa ta člen.
4. ROK IN NAČIN PREDLOŽITVE PONUDBE TER ČAS IN KRAJ ODPIRANJA PONUDB
4.1 Rok za oddajo ponudbe
Rok za oddajo ponudbe je do 28.11.2014 do vključno 11. ure v primeru:
ODDAJE PONUDBE PO POŠTI na naslov: Mestna občina Koper, Verdijeva 10, 6000 Koper
ODDAJE PONUDBE OSEBNO v glavni pisarni Mestne občine Koper, Verdijeva 10, 6000 Koper.
4.2. Javno odpiranje ponudb
Javno odpiranje ponudb bo 28.11.2013 ob 13. uri, v spodnji sejni sobi Mestne občine Koper, Verdijeva 10, 6000 Koper