11. 01. 2022 Občina stranke poziva k omejitvi nenujnih stikov Preberi več
Zapri
Preglej vse novice

Koprska občina išče dva nova sodelavca

Kategorija: Splošno
Datum objave:

Mestna občina Koper je objavila javna natečaja, s katerima išče višjega svetovalca za splošne zadeve in javna naročila ter notranjega revizorja podsekretarja – vodjo medobčinske notranje revizije. Obe zaposlitvi sta za nedoločen čas, s polnim delovnim časom.

Zadolžitve kandidata, ki se prijavlja na delovno mesto višjega svetovalca za splošne zadeve in javna naročila, bodo med drugim obsegale vodenje upravnih postopkov, vodenje in nadzor nad izvajanjem postopkov javnih naročil občine, sodelovanje pri postopkih za zavarovanje premičnega in nepremičnega premoženja občine in izvajanje podpornih nalog za Medobčinsko upravo Istre iz delovnega področja organizacijske enote. Ob prijavi na razpisano delovno mesto morajo imeti kandidati izobrazbo s področja prava in najmanj štiri leta delovnih izkušenj. Mestna občina Koper prijavo za razpisano delovno mesto sprejema do ponedeljka, 13. decembra.

Med objavljenima natečajema je prosto tudi mesto za zasedbo delovnega mesta notranjega revizorja podsekretarja – vodje Medobčinske notranje revizije v Medobčinski upravi Istre. Področje dela obsega vodenje organizacijske enote, izvajanje notranjega revidiranja in svetovanje o obvladovanju tveganja, načrtovanje revizijskih tehnik in metod vzročenja, pripravo revizijskih poročil ter izvajanje drugih nalog. Delovno mesto od kandidata zahteva visokošolsko univerzitetno izobrazbo oziroma magistrsko izobrazbo po drugi bolonjski stopnji, najmanj šest let delovnih izkušenj in opravljen izpit za državnega notranjega revizorja. Rok za oddajo vlog je petek, 10. december.

Kandidati za Višjega svetovalca za splošne zadeve in javna naročila morajo pisno prijavo poslati v roku 15 dni od dneva objave, za Notranjega revizorja podsekretarja – vodjo Medobčinske notranje revizije pa v roku 10 dni od dneva objave, in sicer na naslov Mestna občina Koper, Verdijeva ulica 10, 6000 Koper.