Zapri
05. 04. 2024 V veljavi sklep o plakatiranju v kampanji za evropske volitve Preberi več
Zapri
Preglej vse objave

Javni razpis za oddajo javne površine v posebno uporabo za vzpostavitev sistema izposoje e-skirojev

Interesno področje: Promet in javne površine
Rok prijave: 6. 5. 2024
Datum objave:

Na podlagi 42. člena Statuta Mestne občine Koper (Uradne objave, št. 40/00, 30/01 in 29/03 in Uradni list RS, št. 90/05, 67/06, 39/08 in 33/18), 77. člena Odloka o občinskih cestah in javnih površinah (Uradni list RS, št. 8/14 in 22/16), in sklepa župana št. 3502-128/2024-1, z dne 4. 4. 2024, Mestna občina Koper, Verdijeva ulica 10, 6000 Koper, objavlja naslednji

 

JAVNI RAZPIS

ZA ODDAJO JAVNE POVRŠINE V POSEBNO UPORABO ZA VZPOSTAVITEV SISTEMA IZPOSOJE e-SKIROJEV

 

 

1. IME IN SEDEŽ ORGANIZATORJA JAVNEGA RAZPISA

Mestna občina Koper, Verdijeva ulica 10, 6000 Koper, matična številka 5874424000, ID številka za DDV: SI 40016803.

Za izvedbo predmetnega javnega razpisa je s sklepom župana Mestne občine Koper št. 3502-128/2024-1 z dne 4. 4. 2024 določen namen uporabe javnih površin in imenovana komisija za javno odpiranje, pregled in ocenjevanje prejetih ponudb.

 

2. PREDMET ODDAJE

Predmet oddaje v posebno uporabo za vzpostavitve sistema izposoje e-skirojev za obdobje enega leta od podpisa pogodbe z možnostjo podaljšanja za največ 2 leti, so naslednje javne površine:

 

1 Trg Brolo, na parceli 640 k.o. 2605 Koper, in sicer neposredno ob fasadi sakralnega objekta, v izmeri 4 m2.
2 Ukmarjev trg, na parceli 21/2 k.o. 2605 Koper, in sicer neposredno ob električnih omaricah, v izmeri 4 m2.
3 Kopališko nabrežje (Severna obvoznica), na parceli 14 k.o. 2605 Koper, in sicer ob dvigalu, v izmeri 4 m2.
4 Kopališko nabrežje (Severna obvoznica), na parceli 276/3 k.o. 2605 Koper, in sicer na delu pločnika ob urejenem parkirišču pri Sv. Ani, v izmeri 4 m2.
5 parkirišče za Mestno tržnico, na parceli 1394/1 k.o. 2605 Koper, pri zapornicah ob krožnem križišču, v izmeri 10 m2.
6 ploščad pri nekdanjem SDK, na parceli 1600/1 k.o. 2605 Koper, v izmeri 4 m2.
7 Vojkovo nabrežje, na parceli 1305/1 k.o. 2605 Koper ob avtobusni postaji »Kosovelov trg«, v izmeri 4 m2.
8 ploščad ob garažni hiši P+R SONCE, na parceli 1567/33 k.o. 2605 Koper, v izmeri 4 m2.
9 pločnik na Ljubljanski cesti, na parceli 1439/8 k.o. 2605 Koper, in sicer neposredno na avtobusni postaji ob parkirišču za stadionom, v izmeri 4 m2.
10 del parcele 1423/4 k.o. 2605 Koper, in sicer neposredno objektu ARENA Bonifika, v izmeri 4 m2.
11 urejeno parkirišče v Mandraču v Semedeli, na parceli 4580/15 k.o. 2606 Semedela, v izmeri 4 m2.
12 pločnik na Tomšičevi ulici, na parceli 452/1 k.o. 2606 Semedela, in sicer ob vstopu na nadvoz čez avtocesto, v izmeri 4 m2.
13 mostiček ob glavni avtobusni postaji, na parceli 1464/24 k.o 2605 Koper, v izmeri 4 m2.
14 Žustrena, na parceli 4580/8 k.o. 2606 Semedela, in sicer pred vhodom na kopališče Žusterna, v izmeri 4 m2.
15 del Krožne ceste, ki se navezuje na Istrsko cesto in na cesto Koper- Izola na parceli 4580/2 k.o. 2606 Semedela, v izmeri 4 m2.
16 Ulica 15. maja, na parceli 1552/1 k.o. 2606 Semedela, in sicer pred mostičkom čez Badaševico, v izmeri 4 m2.
17 Šalara, na parceli 6484/4 k.o. 2606 Semedela, in sicer na krožišču pred Mercator trgovino, v izmeri 4 m2.
18 parkirišče v Žusterni na parceli 6517/5 k.o. 2606 Semedela, in ob parkirišču za kolesa, v izmeri 4 m2.
19 ob obalni cesti Koper-Izola na parceli 4580/5 k.o. 2606 Semedela v neposredni bližini »počivališča«, v izmeri 4 m2.

V času veljavnosti pogodbe si organizator pridržuje pravico določiti dodatne lokacije za sistem izposoje e-skirojev.

 

ZA UPORABO VSEH JAVNIH POVRŠIN IZ ZGORNJE TABELE BO MORAL PONUDNIK PLAČATI ENKRATNO LETNO NADOMESTILO TER OBČINSKO TAKSO.

 

ENKRATNO LETNO NADOMESTILO:

Ponudnik na obrazcu 2 ponudi enkratno letno nadomestilo za vse lokacije iz zgornje tabele. Kot najugodnejši ponudnik bo izbran tisti, ki bo ponudil najvišje enkratno  letno nadomestilo za vse lokacije.

Enkratno letno nadomestilo bo moral izbrani ponudnik nakazati na račun Mestne občine Koper, na podlagi izdanega računa MOK(prvič po podpisu pogodbe, ob morebitnem podaljšanju pa po sklenitvi aneksa za podaljšanje pogodbe).

DOKAZILO:        Ponujeno višino enkratnega letnega nadomestila za razpisano obdobje ponudnik navede v obrazcu ponudbeni obrazec (Priloga 2).

 

OBČINSKA TAKSA:

Poleg enkratnega letnega nadomestila je ponudnik, za posebno uporabo javne površine, dolžan poravnati tudi občinsko takso v skladu z Odlokom o občinskih cestah in javnih površinah (Uradni list RS, št. 8/14 in 22/16) in Odlokom o občinskih taksah v Mestni občini Koper (Uradni list RS, št. 2/24). Na dan objave javnega razpisa znaša občinska taksa 5.746,56 EUR letno (2 točki x število dni x kvadratni metri uporabljene površine x vrednost točke 0,096 €).

Občinska taksa se bo za leto 2024 (od dne podpisa pogodbe z izbranim ponudnikom do 31. 12. 2024) obračunala v skladu z določbami iz odlokov iz predhodnega odstavka, z odločbo, ki jo bo pristojni urad izstavil po uradni dolžnosti v roku 5 dni po sklenitvi pogodbe.

Za leto 2025 in ostala leta v primeru podaljšanja pogodbe pa se bo občinska taksa obračunala z odločbo, ki bo izdana v skladu z veljavnim odlokom, ki ureja občinske takse.

 

3. POGOJI ODDAJE JAVNE POVRŠINE

Namen oddaje javne površine je ureditev občasnega parkiranja in ustavljanja električnih skirojev (vzpostavitev sistema izposoje e-skirojev) za zagotavljanje mikro mobilnosti v Mestni občini Koper, za obdobje enega leta od podpisa pogodbe z možnostjo podaljšanja za največ 2 leti. Ponudnik lahko kandidira izključno za pridobitev v uporabo vseh razpisanih lokacij.

Na vseh lokacijah je potrebno urediti talno označitev. Talna označitev se prilagodi potrebi in možnosti za varno izvajanje dejavnosti, vendar ne na večji površini kot določeno v tabeli iz točke 2.

Mikrolokacije javnih površin, ki so predmet oddaje v posebno uporabo, so razvidne v Prilogi 4: Slikovno gradivo – lokacije javne površine.

Za posebno uporabo javne površine bo ponudnik moral plačati enkratno letno nadomestilo ter pripadajočo občinsko takso za uporabo javne površine.

Z izbranim ponudnikom bo sklenjena pogodba ter izdana odločba o odmeri občinske takse. Oba dokumenta morata biti ob vsakem času na vpogled pristojni inšpekcijski službi ob nadzoru na terenu.

 

4. POGOJI ZA UDELEŽBO V POSTOPKU JAVNEGA RAZPISA

 

4.1 Pogoj za prijavo na javni razpis:

Ponudnik mora izpolnjevati pogoje za opravljanje dejavnosti iz razpisa.

Ponudnik mora imeti na dan prijave na javni razpis poravnane vse obveznosti do MOK.

Komisija ne bo upoštevala ponudbe, ki jo bo na Javni razpis oddal ponudnik (pravna ali fizična oseba), ki ima na dan roka za oddajo ponudbe do MOK neporavnane finančne obveznosti. Ta omejitev velja tudi za ponudnike (pravne in fizične osebe) in njihove zakonite zastopnike, ki so v kakršnikoli statusni ali lastniški povezavi s fizično ali pravno osebo in/ali zakonitim zastopnikom pravne osebe, ki ima do MOK neporavnane finančne obveznosti.

Ponudnik lahko kandidira izključno za pridobitev v uporabo vseh lokacij, saj se vzpostavlja sistem izposoje e-skirojev.

Ponudnik mora priložiti idejni načrt talne označitve prostora za e-skiroje. Načrt talnih označb se bo pred podpisom pogodbe uskladil in izvedel pod nadzorom vzdrževalca javnih površin (JP Marjetica Koper d.o.o.).

Ponudnik mora na prilogi št. 1: Prijavni obrazec predložiti izjavo, da izpolnjuje pogoje za opravljanje dejavnosti iz razpisa.

 

4.2 Tehnični pogoji

Izbrani ponudnik mora označiti dodeljeni prostor, namenjen e-skirojem na svoje stroške, pod nadzorom upravljavca javnih površin in bo označitve in uporabljan prostor moral ves čas uporabe redno vzdrževati in čistiti.

Izbrani ponudnik pri ureditvi prostora ne sme poškodovati javne površine, v nobenem primeru ne sme posegati v tlak, po končani uporabi pa mora ponudnik površino počistiti in vzpostaviti v prvotno stanje. Omogočen mora biti varen prehod pešcem in ostalim uporabnikom javne površine.

Hitrosti vožnje električnih skirojev je omejena na 20 kilometrov na uro, na ulicah starega mestnega jedra in določenih lokacijah (po navodilu MOK) pa bo hitrost omejena na 5 kilometrov na uro, prav tako skiroji ne bodo vozili skozi mestne parke in ulice, kjer velja prepoved prometa za vsa vozila. Sistem mora omejevati ali onemogočati vožnjo po navedenih površinah.

Izbrani ponudnik ima obvezo dvakrat letno (do 30. 6. ter do 31. 12. za tekoče leto) posredovati Mestni občini Koper mesečne statistične podatke o koriščenju e-skirojev na obrazcu (priloga 3).

 

4.3 Varščina

Ponudniki morajo kot garancijo za resnost ponudbe ob oddaji ponudbe plačati varščino v znesku 2.000,00 EUR, na podračun MOK št. 01250-0100005794 pri Upravi RS za javna plačila (UJP), z obvezno navedbo sklicne številke 00 35021282024.

Izbranemu ponudniku vplačana varščina za resnost ponudbe s trenutkom sklenitve pogodbe konvertira v garancijo za pravilno, popolno in pravočasno izpolnjevanje ponudnikovih oz. pogodbenih obveznosti.

Neizbranim ponudnikom, ki so sicer imeli popolne in pravilne ter pravočasno oddane ponudbe, bo varščina neobrestovana vrnjena na njihove poslovne račune v roku 30 dni od sklenitve pogodbe z izbranim ponudnikom.

Če izbrani ponudnik ne bi sklenil pogodbe v roku določenem v Javnem razpisu, bo MOK zadržala vplačano varščino. Tak ponudnik izgubi pravico do uporabe javne površine, ki je predmet razpisa. V takem primeru v podpis pogodbo MOK ponudi naslednjemu najugodnejšemu ponudniku. Navedena določila se smiselno uporabljajo tudi v primeru, ko naslednji najugodnejši ponudnik ne želi podpisati pogodbe.

Vplačana varščina kot garancija za resnost ponudbe oz. garancija za pravilno, popolno in pravočasno izpolnjevanje ponudnikovih oz. pogodbenih obveznosti, se izbranemu ponudniku vrne v roku 30 dni po prenehanju pogodbenega razmerja po podpisu zapisnika o vrnitvi javne površine. V primeru ugotovitve nastale škode se do njene višine poračuna škoda, ki bi jo utrpela MOK v zvezi s kršitvijo pogodbenih določil. V primeru, da so vse pogodbene obveznosti s strani ponudnika poravnane, se neobrestovan in nevaloriziran znesek vplačane varščine izbranemu ponudniku vrne.

 

5. DOKUMENTACIJA POTREBNA ZA VELJAVNOST PRIJAVE

Ponudnik mora prijavi na javni razpis priložiti naslednjo dokumentacijo:

  1. Priloga 1: Prijavni obrazec,
  2. Priloga 2: Ponudbeni obrazec,
  3. Predlog načrta talnih označb,
  4. Priloga 5: Parafiran vzorec pogodbe (parafa na vsaki strani),
  5. Potrdilo o plačani varščini.

 

6. MERILO ZA OCENJEVANJE PRIJAV

Pri izboru najugodnejšega ponudnika bo strokovna komisija upoštevala merilo ponujeni znesek enkratnega letnega nadomestila.

Ponudnik, ki bo izpolnjeval vse pogoje iz te razpisne dokumentacije in ki bo ponudil najvišje enkratno letno nadomestilo, bo izbran kot najugodnejši. Naročnik bo po opravljenem pregledu ocenjeval le ponudbe, ki izpolnjujejo vse razpisne pogoje.

V primeru, če eden ali več udeležencev razpisa izpolnjuje vse pogoje ter ponudi enako enkratno letno nadomestilo, bo organizator izbral ponudnika z žrebanjem, na katerega bodo vabljeni udeleženci razpisa, ki so ponudili enako (najvišje) enkratno letno nadomestilo.

 

7. ROK IN NAČIN ODDAJE PRIJAV

Ponudniki morajo prijavo, z vso zahtevano dokumentacijo, vložiti osebno na vložišču Mestne občine Koper ali poslati po pošti na naslov: Mestna občina Koper, Verdijeva 10, 6000 Koper. Upoštevane bodo vse prijave, ki bodo prispele na sedež Mestne občine Koper do 6. 5. 2024 do 12.00 ure, ne glede na čas oddaje po pošti. Prijava, ki bo prispela oz. bo oddana po navedenem datumu in uri, ne bo obravnavana.

Prijave, ki ne bodo prejete pravočasno, bodo zavržene. Za prepozno se šteje prijava, ki ni bila oddana pravočasno.

Za nepopolno se šteje prijava, ki ne vsebuje vseh obveznih sestavin, ki jih zahteva javni razpis.

Prijava mora biti oddana v zaprti ovojnici z oznako: »Vzpostavitev sistema izposoje e-skirojev – NE ODPIRAJ«.

Na hrbtni strani ovojnice mora biti naveden naziv in naslov ponudnika.

 

8. ODPIRANJE PONUDB

Odpiranje ponudb bo dne 8. 5. 2024 ob 10.00 uri na naslovu: Mestna občina Koper, Verdijeva ulica 10, Koper, spodnja sejna soba.

Odpiranje ponudb bo javno. Odpiranje bo vodila komisija, ki je pristojna za izvedbo tega javnega razpisa.

Pooblaščenci gospodarskih subjektov, ki niso zakoniti zastopniki in ki želijo sodelovati pri odpiranju ponudb, morajo imeti pisna pooblastila. Nepooblaščeni predstavniki ponudnikov ne morejo opravljati dejanj, ki pomenijo zastopanje pravne osebe.

O odpiranju ponudb se piše zapisnik. Zapisnik bo ponudnikom vročen v zakonitem roku.

 

9. ODLOČANJE IN OBVEŠČANJE O IZIDU JAVNEGA RAZPISA

Ustreznost vsebine vseh popolnih prijav ocenjuje izključno komisija. Prijava ponudnika, katerega vsebina prijave je po mnenju komisije v celoti neustrezna, ne gre v nadaljnji postopek ocenjevanja prijav in se avtomatično zavrne. Če komisija oceni, da del prijave ponudnika ne ustreza predmetu oddaje, ki je opredeljen pod točko 2. javnega razpisa, se v tem delu prijava ponudnika zavrne, v preostalem delu pa se prijava ponudnika obravnava.

Za neustrezno prijavo se šteje tista prijava, katere ponudnik oz. vsebina prijave ne izpolnjuje predmeta ponudbe iz točke 2. javnega razpisa in pogojev, določenih v besedilu javnega razpisa. Izpolnjevanje predmeta ponudbe iz točke 2 in pogojev se ugotavlja na osnovi obveznih dokazil in vsebine prijave ponudnika.

Udeleženci razpisa, katerih vloge bodo nepopolne, bodo v skladu s 67. členom Zakona o splošnem upravnem postopku (Uradni list RS, št. 24/06 – uradno prečiščeno besedilo, 105/06 – ZUS-1, 126/07, 65/08, 8/10, 82/13, 175/20 – ZIUOPDVE in 3/22 – ZDeb) pozvani k dopolnitvi vloge z rokom za dopolnitev 3 (treh) dni. Vloge udeležencev razpisa, ki bodo oddane po zaključku razpisnega roka, kakor tudi vloge, ki v 3. (treh) dneh ne bodo dopolnjene, bo pristojni organ zavrgel s sklepom.

Na podlagi predloga komisije na prvi stopnji s sklepom odloči vodja Urada za gospodarske javne službe, okolje in promet.

Na podlagi sklepa o izbiri je dolžan izbrani ponudnik v roku 5 dni od dneva poziva skleniti pogodbo za uporabo javne površine, sicer se bo štelo, da je od ponudbe odstopil v nasprotju s pogoji Javnega razpisa, z vsemi posledicami v skladu z Javnim razpisom.

 

10. DVIG DOKUMENTACIJE

Dokumentacija javnega razpisa je od dneva objave do izteka prijavnega roka dosegljiva na spletni strani Mestne občine Koper www.koper.si.

Dodatne informacije v zvezi z javnim razpisom lahko zainteresirani dobijo pri Žilić Tadeju Urad za gospodarske javne službe, okolje in promet, na elektronskem naslovu tadej.zilic@koper.si.