Covid-19
Vse informacije o storitvah in ukrepih v času razglašene epidemije Preberi več
Preglej vse novice

Občina stranke poziva k omejitvi nenujnih stikov

Kategorija: Splošno, COVID-19
Datum objave:

Do vključno petka, 28. januarja, bo delo v občinski upravi Mestne občine Koper prilagojeno trenutnim epidemiološkim razmeram. Glavna pisarna bo še naprej poslovala po običajnem urniku, nespremenjene ostajajo tudi uradne ure za sprejem strank. Občina kljub temu poziva občane, naj do nadaljnjega vloge in drugo dokumentacijo urejajo po pošti ali elektronski pošti ter tako pripomorejo k zaščiti sebe in zaposlenih v občinski upravi.

To velja za vse vloge in druge pisne zahtevke, z izjemo vlog za izdajo oziroma podaljšanje dovolilnic za parkiranje v mestnem jedru Kopra, ki jih morajo imetniki prevzeti osebno. Ob tem naj upoštevajo, da je treba ob vstopu v stavbo razkužiti roke, ves čas zadrževanja v njej pa poleg upoštevanja razdalje nositi tudi zaščitno masko. Za vstop v stavbo je treba izpolnjevati pogoj PCT.

Pri poslovanju na daljavo lahko vloge pošljejo po pošti na naslov Mestna občina Koper, Verdijeva ulica 10, 6000 Koper ali po elektronski pošti na naslov obcina@koper.si.

Zmanjšanje števila osebnih stikov med uradnimi osebami in strankami je pomembno za preprečitev nadaljnjega širjenja okužbe z boleznijo covid-19 med populacijo, zato Mestna občina Koper tudi sicer večji del poslovanja opravlja po pošti, elektronski pošti ali po telefonu. Občanke in občani ter drugi uporabniki lahko v času uradnih ur pokličejo na telefonsko številko 05 66 46 100 (centrala) oziroma na druge številke posameznih uradov oziroma služb ali pošljejo elektronsko sporočilo na uradni naslov obcina@koper.si.